پشت واژگان سکوت

و اینجا مامنی است برای بیان هر آنچه که پشت واژگان سکوت پنهان شده اند

پشت واژگان سکوت

و اینجا مامنی است برای بیان هر آنچه که پشت واژگان سکوت پنهان شده اند

دلم گرفته...

 

 

دلم گرفته ،

دلم عجیب گرفته است.

و هیچ چیز ،

نه این دقایق خوشبو،که روی شاخه نارنج می شود خاموش ،

نه این صداقت حرفی ، که در سکوت میان دو برگ این گل شب بوست،

نه هیچ چیز مرا از هجوم خالی اطراف

نمی رهاند. 

 

 

* هر وقت که مثل الان دلم می گیره، یاد این شعر سهراب می افتم....  

* و این عبارت که توی ذهنم تکرار می شه: توی یه ارتفاعی از جو دیگه هیچ ابری وجود نداره... اگه دیدی آسمان دلت ابریه... بدون به اندازه ی کافی اوج نگرفتی...  

* البته این شعر هم خیلی آرومم می کنه: یاد من باشد تنها هستم.... ماه بالای سر تنهایی است....   

*گاهی احساس می کنم ... این دل گرفتن ها  هم یه جور دوری از خداست.... که انسانی که دلش پر از خداست احساس دل گرفتگی نمی کند..... و همین آزارم می دهد...

....................  (این هم به احترام سکوت ..... برای چیزهایی که نمی شود گفت... که نمی شود نوشت ....)

نظرات 7 + ارسال نظر
سیرت چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://siratobasirat.parsiblog.com

فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی انسان ها کافیست... به نگاه او میسپارمت!!

باید برایم دعا کنی خاتون... دعا کنی خدا راهی بگشاید...

... پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

ماهیگیر دلش سوخت........ این بار ماهی قلاب را رها نمیکرد...... چقدر تنهاست...!!

و فکر کن که چه تنهاست ........... اگر که ماهی کوچک، دچار آبی دریای بیکران باشد....

ثنائی فر پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.sanae.blogfa.com

عزیز دل این دل گرفتن ها عین با خدا بودن است یقین داشته باش تجربه اش کرده ام صبر کنی و بخواهی حسش خواهی کرد به خود جرات می دهم و برایت می خواهم این زیبا حال را داشته باشی باورش کنی صید خوبی شکار خواهی کرد تضمین می کنم
یا حق

با شما موافقم، دعایم کنید بانو...

صهبانا پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com

سلام
باشد روزی برسد که پشت واژگان سکوت دریایی از آرامش و نشاط نهفته باشد...
و نباشد روزی که دلتان گرفته باشد...
از پس دلتنگی ها گشایش است ... انشاء در پناه خداوند روز بروز قله های معنویت و سعادت را در نوردید.
سلامت و بهروزی شما آرزوی من است .

سلام

من هم امیدوارم. ممنون

یک خواننده همیشگی جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام
هیچ قبضی بدون بسط نیست. این قبض گرفتگی دل از هیبت حق تعالی است بسط گشادگی دل از انس و لطف او.
دلتان چو بهار خرم باد.

سلام

امیدوارم اینگونه باشد...

ریحانه ذاکرالحسینی جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

ماه همیشه پشت سر تنهایی است .
یا علی .اجی خوبی ؟؟؟

خوشحالم از اشناییتون .لبخند نصیبتون .
گفتگو در تنهایی متعلق به شماست

سلام، منم همینطور. ممنمون

تنهاى شب شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://mhi12.blogsky.com

خدا در دل هاى شکسته جاى دارد.
***
هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش میدهند...!
***
براى یافتن خدا منتظر معجزه اى خارق العاده نباش...
خدا را در ساده ترین لحظات نیز میتوان دید!

همین که خدا هست.... بزرگترین معجزه است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد