پشت واژگان سکوت

و اینجا مامنی است برای بیان هر آنچه که پشت واژگان سکوت پنهان شده اند

پشت واژگان سکوت

و اینجا مامنی است برای بیان هر آنچه که پشت واژگان سکوت پنهان شده اند

قاصدک

 

 

 

 

 خدایا تو با من مباش  که میخواهم من با تو باشم! زیرا که با من بودنت غافلم کرد و با تو بودنم تشنه ......  

 

* خدا مثل قاصدک است ...... سبک و خاموش .... و گوش ما هم که ناتوان از شنیدن سکوت....

*  خدا مثل یک موسیقی دائمه.... آنقدرهمیشه هست ... که دیگه شنیده نمی شه... 

* تمام امروز رو به این فکر کردم.... که چرا اولویت اول زندگیمون خدا نمی شه... چی مهمتر از خدا داریم.... اصلا دنبال چی می گردیم.... کار... درس.... پس خدا چی....  

* احساس می کنم به اندازه ی خدایی خدا بهش نزدیک نیستیم... وگرنه جور دیگه ای زندگی می کردیم.... مثل سلمان... ابوذر....

نظرات 5 + ارسال نظر
دورافتاده شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 04:34 ق.ظ http://khe-mesle-khoda.blogsky.com

تعبیر شاعرانه و لطیفی است؛ و البته عارفانه ...

جقدر نزدیک را که نمی دانیم، اما جقدر دور هستیم را شاید؛
شابد به اندازه تمام "مشق شبها" و "دلتنگی ها" ...
و کاش می فهمیدیم که دلدار دیگری است ...


عمق و صداقت کلامتان لذت بخشه
سلامتی ...

سلام....... چه خوب گفتید.... به اندازه ی تمام مشق شب ها.... دلتنگی ها....

کاش جور دیگری زندگی می کردیم.... حیف که مزدور نفس مان هستیم...

تنهاى شب شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://mhi12.blogsky.com

دوست نزدیکتر از من به من است
وین عجب تر که من از وى دورم
چه کنم، با که توان گفت که دوست
در کنار من و من مهجورم...!

جالب اینه که همه ی ما اینو می دونیم... ولی فقط می دونیم ....

یک خواننده همیشگی شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام
حرف دل چه زیبا بر دل نشیند
امروز دارم به " چی مهمتر از خدا داریم.... اصلا دنبال چی می گردیم.... کار... درس.... پس خدا چی...."
فکر میکنم.
تلنگرهایتان به جا و تامل انگیز است.

... شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

باید لباس آخِرتـَــــــــــم را اتو کنم/ چین و چروکِ چهره ی غـم را اتو کنم/ چیزی نمانده است به آغــاز یک اَبَـد/ باید نــمِ تمـــامِ عَـــدَم را اتو کنم.

.....

سیرت شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

و به جایی رسیده ام که از خوبی حال خود مایـوس گـردیدم؛ پس چه کسی حالـش از "من" بـدتر است . . . ؟ "ابوحمزه ثمالی"

و چه کسی حالش از من بدتر است....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد