پشت واژگان سکوت

و اینجا مامنی است برای بیان هر آنچه که پشت واژگان سکوت پنهان شده اند

پشت واژگان سکوت

و اینجا مامنی است برای بیان هر آنچه که پشت واژگان سکوت پنهان شده اند

نقاشی کاخ گلستان

 

 

ا- این تصویر بخشی از انتهای کاخ گلستان هست که امروز تمومش کردم. من به تازگی رنگ رو شروع کردم و این نقاشی هم اشکالات زیادی داره. امیدوارم دیدن این نقاشی شما رو از دیدن کاخ گلستان منصرف نکنه !    

 

نظرات 15 + ارسال نظر
آتما دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://atma.blogsky.com/

سلام
آفرین نقاشیه خوبیه!
موفق باشید

سلام

شما لطف دارین ... ولی واقعا زیاد ایراد داره ....

رفیق دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://rafigheshafigh.blogsky.com

سلام
خوب که نقاشی کردین
من تا حالا کاخ گلستان نرفتم
به من هم سر بزنید خوشحال میشم

سلام

عمارت های زیبایی توی این مجموعه هست ... دیدنش خالی از لطف نیست ...
چشم ...

یک خواننده همیشگی سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام
با وجودیکه کاخ را ندیدم اگه نمیگفتین من حدس هم نمیزدم این نقاشی کاخ گلستان باشه. ولی از نظر من شبیه بودن خیلی مهم نیست.
این نقاشی با این ترکیب رنگهای زرد و آبی و سبز خیلی حس بهتری را میده تا عکس کاخ گلستان.
آرامش نقاشی آدمو یاد یه کوچه باغ یا یه مکان مذهبی خلوت میندازه.
شکسته نفسی فرموده بدید اتفاقا نقاشی ترغیب میکنه به دیدن کاخ گلستان.
راستی ایمیل شما تو قسمت ایمیل وب لاگ نمیاد اگه ممکنه فعالش کنید.

سلام

به یه نکته ی مهم توی نقاشی اشاره کردید. استادم همیشه میگه عکاسی با نقاشی فرق داره. نقاشی نباید مثل عکس باشه. نقاشی یه جورایی نقاش رو معرفی می کنه.

کاخ گلستان آرامش خیلی زیادی داره. یکی از دلایلش هم اینه که مرتفع نیست. تمام عمارت ها کوتاهند ... و پر از رنگ و حوض و آب و گنجشک و ... هست.

روی نام «بانوی آبان» که کلیک کنید، سمت چپ بخش شناسنامه قسمت «تماس با من» فعال هست.

مریم گلی سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 09:29 ق.ظ http://marmarnaz.blogfa.com

خیلی قشنگه دخترم. موفق باشی

ممنون

سهبا سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیز . چه نقاشی خوش آب و رنگیه . خیلی قشنگه . ممنون از اینکه هنر دست خودتون رو برامون گذاشتین .

سلام

از دور قشنگ به نظر میاد !
خواهش می کنم ...

زندگی زیباست اما شهادت زیباتر سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام. خدا قوت خیلی قشنگه
ادامه ده موفق باشی

در پناه امام زمان

سلام

ممنون

فرداد سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام بانو
بسیار زیبا...جالبه که خیلی به تصویر ذهنی من نزدیک بود.
واقعا دست مریزاد.
ممنون که خواهش ما رو رد نکردین.

سلام

خود کاخ از این نقاشی خیلی قشنگ تره ...
خواهش می کنم ...

بانوی آبان سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

به خواننده ی همیشگی:

پیغام شما در بخش صندوق پستی وبلاگ به دستم رسید. صندوق پستی به ایمیل لینک نداره ولی پیغامهایی که از اون قسمت فرستاده میشه به دستم می رسه. چیزی شبیه پیغام خصوصی فرستادنه.

دانیال چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.danyal.ir

سلام ، البته صبح هم سلام دادیم و نمیدانیم صاحبخانه تایید نکرده یا اصلا نرسیده که تایید کند
در هر صورت نقاشی خود گویای زیبایی کاخ هست اما زیباتر از کاخ ، دستان هنرمند بانوی والامقام ، دوست عزیز ماست که ان شالله سالهای سال از هنر قلم و قلمویشان بهره ببریم ...

سلام

دیروز صبح کامنتی از شما برای پست کاخ گلستان داشتم (و نه این پست) که تایید کرده بودم.

مطئمنا اگر کاخ گلستان را ببینید، متوجه قصور و ناتوانی این نقاشی و نقاشش خواهید شد ....

سعید پونکی چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام
این آهنگ خدا حافظ رفیق چقدر با مسما بود...
من هم برای خدا حافظی آمدم ...
وبلاگم را حذف کردم . اما خواننده ی مطالب خوب شما خواهم بود.

نقاشی بسیار زیبایی بود ... بسیار زیبا ... متشکرم .
شما را به خدای احد و واحد می سپارم .
انشاءالله که نوشته های خوبتان دستگیر قیامت شما باشد.
شرمنده ی همیشگی شما .
صهبانا .

سلام

کد این آهنگ را از وبلاگ شما برداشته بودم و بودنش را مدیون شما هستم.

چرا وبلاگتان را حذف کردید؟

گل همیشه بهار چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://delebaraniiii1364.blogfa.com/

آنچـ‌ه ما ڪردیـ‌م با خـ‌ود هیـ‌چ نـابینا نڪرد / در میان خانـ‌ه گـ‌م ڪردیـ‌م صاحب‌خانـ‌ه را

ما خودمان را هم گم کرده ایم ... چه رسد به صاحبخانه ....

سعید پونکی چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

چرا وبلاگم را حذف کردم :

تمام عمر من صرف همین شد ...
تراشیدم ... پرستیدم ... شکستم ...

نمی خواستم توفیقات دیگر را از دست بدهم ...

ممنون از لطف شما ...
خدا نگهدار .

امیدوارم توفیق همیشه قرین راهتان باشد ....

التماس دعا ...

دورافتاده چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://khe-mesle-khoda.blogsky.com

نقاشی آبرنگ دشوارتر از سیاه قلم و رنگ روغنه ...
با این حال بنظرم درختان، آسمان، سنگ فرش ها، و گلدسته را بسیار زیبا به تصویر کشیده اید ... بخصوص آسمان و درختان فوق العاده است ...
دیدن جزئیات دیوارها و نمای جلویی ساختمان هم خود جای تحسین جداگانه دارد ...
تبریک ...
آرزوی سلامتی برای شما، جناب صهبانا و دوستان دیگر ...

آبرنگ واقعا سخته چون جای برگشت نداره ..... ولی یه جور زنده بودن در نقاشی آبرنگ هست که باعث شده بسیار بهش علاقه مند بشم ....

ممنون از جزئی نگری تون و البته نقد نقاشیم ....

و همچنین آرزوی سلامتی برای شما ...

رومینا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 10:41 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

نه منصرف نمیکنه عزیزم

ایشالا نقاضی ها خوشگل تر از این میکشی

ممنون از دلداریتون ...

سیرت جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

گلستانت آرزوست...

واقعا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد