پشت واژگان سکوت

و اینجا مامنی است برای بیان هر آنچه که پشت واژگان سکوت پنهان شده اند

پشت واژگان سکوت

و اینجا مامنی است برای بیان هر آنچه که پشت واژگان سکوت پنهان شده اند

میلاد امام رضا (ع) مبارک ....

 

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا     

         ************

 ای صبا از من به اسماعیل قربانی بگو  

زنده برگشتن زکوی یار شرط عشق نیست ....   

* جقدر دلم نماز صبح توی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) رو می خواد ....... توی اون فضا ..... زیر سقف آسمان خدا .... وقتی سرت رو بالا می کنی آسمون رو می بینی .... با کلی ستاره ..... و وقتی روبروت رو نگاه می کنی ..... گنبد طلایی حرم رو می بینی  ..... با اون عظمت ...... و  وقتی بعد از نماز توی صحن میشینی .... و هوای تازه ی صبح را  از لابلای بالهای فرشته ها نفس می کشی ... و  وقتی کم کم هوا روشن می شه .... وقتی صداهای نقاره ها می آید ...... تلنگر برآمدن خورشید ...... و تمام شدن وقت سحر .... و رسیدن سپیده ..... هیچ چیزی رو با نماز صبح توی حیاط حرم عوض نمی کنم ..... نماز مغرب توی صحن انقلاب هم همین حس و حال رو داره ..... هنگام نماز صبح شاهد تولد صبح هستی .... و هنگام نماز مغرب شاهد تولد شب ..... و چه آیاتی بالاتر از این «احسن الخالقین» را به تصویر می کشد .....

 

نظرات 8 + ارسال نظر
یک خواننده همیشگی یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام
چه خوب شد این پست را به آقایمان اختصاص دادید. دو سه روزه دلم بدجور هوای حرم را کرده بود.
امام رضا چه زیبا مقام امام را توصیف فرمودند:
چگونه می‌توان او را به واقع ستود و کنه مقام او را بیان نمود و یا فلسفه کار او را فهمید و یا این که برایش نظیری یافت تا جایگزین او گردد؟ در حالی که او ستاره‌ای درخشان در دورترین طبقات آسمان وجود است که هیچ کس را توان رصد او نیست. عقول بشری هرگز به اوج آسمان امامت راه نیافته و فکرش به بلندای آن مقام رفیع نمی‌رسد.

سلام

من که همیشه انگار یه تیکه از دلم رو توی مشهد جا گذاشتم ..... همیشه دلتنگ حرمم .....

ممنون از این حدیث زیبا .....

یک خواننده همیشگی یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

یاران خراسانی

سرخوش زسبوی غم پنهانی خویشم

چون زلف تو سرگرم پریشانی خویشم

در بزم وصال تو نگویم زکم و بیش

چون آینه خو کرده به ویرانی خویشم

لب باز نکردم به خروشی و فغانی

من محرم راز دل طوفانی خویشم

یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی

عمریست پشیمان زپشیمانی خویشم

از شوق شکرخند لبش جان نسپردم

شرمنده جانان زگران جانی خویشم

بشکسته تر از خویش ندیدم به همه عمر

افسرده دل از خویشم و زندانی خویشم

هر چند امین، بسته دنیا نیم اما

دلبسته یاران خراسانی خویشم

حضرت آیه الله خامنه ای

منبع: aviny.com



شعری قشنگی بود .... سپاس ...

دانیال یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.danyal.ir

گوئیا حق تعالی را در مشهدی که جامع تمام مراتب و مشاهد بود ، ملاقات کرده ای ، خدای أحسن الخالقین نگهدارت

نفرمایید ... ما کجا و مشاهده ی حق تعالی کجا .....

و خدای احسن الخالقین نگهدار همه ی مخلوقاتش باشد .....

ثنائی فر یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.sanae.blogfa.com

دلم را هوایی کردی بانوی آبان و چه کنیم که دستمان کوتاه است از آن ...

دل من هم هوایی شده بانو ....

فرداد یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام
منم دلم خواست...خدا قسمت همه دلداده هاش بکنه.
این عید با حرمت مبارک....به حرمت مولود این روز انشالله حاجت روا بشین.
یا حق

سلام

خیلی دعاتون به دلم نشست .... ممنون ...

سهبا یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 07:26 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . حای شما خالی , جمعه شب نماز مغرب را در حرم به جای آوردم و دمی بعد رو به روی ضریح مقدسش , اشکهایم جاری بود .......
کاش حالا هم چشمم به آن گنبد پرنور می افتاد , از همین زاویه زیبای عکس شما ....

سلام

کاش مرا هم دعا می کردید....

سیرت دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 08:40 ق.ظ

میلاد امام رئوف برشما مبارک. زیارت نصیبتون...

بر شما هم مبارک .... ممنون ....

دورافتاده سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://khe-mesle-khoda.blogsky.com

زنده برگشتن زکوی یار شرط عشق نیست ...
که رفتن به کوی یار با عشق نیست ...

از سحر و نماز صبح و صداها که می گویید ...
دلم برای خودم تنگ می شود گاهی ...


سحر ها و نماز صبح ها و صداها پر از رمز و راز هستند ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد